12 februari, 2009

Ärvd ovana

...nu har jag sprungit omkring här hemma i trosor och t-shirt en bra stund, en ärvd ovana som blivit en vana efter varje dusch. Tror att jag fått det efter mamma. Jag kan liksom aldrig riktig förmå mig till att hppa i jeans eller nått när jag är nyduschad - då blir det bara en t-shirt och trosor. Ibland ett par leggins om det är kallt. I alla fall, efter duschen och den mysiga filmkvällen med mamma och brorsan så är jag ganska trött. Eftersom jag ska till Hjo i morgon igen, till Zandra, så borde jag nog sova lite nu. Det blir lite kalas i morgon också. Min älskade mamma fyller 41(!). Hon börjar få några år på nacken nu, men det är ju aldrig fel(!).

Sen så har jag ett jädrans sår i näsan också. Hur det kom till har jag ingen aning om och kommer antagligen aldrig att förstå heller - men ont gör det i alla fall. Blöder lite gör det också, vaje gång jag nyser. Och det händer en hel del nu kan jag lova. Tror att jag håller på att dra på mig förkylningen min bror har haft hela lovet, den stackarn. Jag har en ursäkt också innan jag ska släcka ner här. Jag ber så mycket om ursäkt för mitt dåliga bloggande på ett tag nu. Jag har haft lite att skriva om och ingen inspiration. Detta ska försökas att undvikas i framtiden. Men alla kan u ha en troka ibland. Eller vad säger ni?



"...and Holly...?
P.s. I love you." / från filmen vi såg i kväll

Inga kommentarer: