07 februari, 2009

"Nope, eller jo, kanske"

Hur okonsentrerad får man vara? Jag är väldigt trött och samtidigt försöker jag fixa allt jag ska göra - ta reda på saker inför morgondagen och skit. Och när jag chattar med folk och får frågot så blir det helt förvirrade svar som egentligen inte ger något svar alls.
Dagen har gått, denna också, fast att jag inte haft direkt något att göra. Det blev till att gå på promenad först, sedan åkte jag med brorsan på moppen en sväng - han ville att jag skulle se hans nya. Och det var faktiskt rätt kul(!). Efter det städade vi hans rum, grundligt - och det behövdes kan jag lova! Och när det var klart övningskörde jag till Hjo där jag och pappa handlade lite. När vi kom hem igen så tränade jag lite i vårat hemmagym i källaren och tog en dusch - och nu ska vi åka och köpa mat i skövde(!). Mumma! Nu när man har tränat och varit duktig idag så känns det nästan som att man är värd lite skräpmat.

I kväll blir det melodifestivalen för familjen och jag ska nog kolla på en film eller nått, jag tittar inte på melodifestivalen längre - Sverige suger alldeles för mycket för att få vara med tycker jag. Och i morgon ska jag hem till Götet en svängn, tar med mig Philip då också. Där blir det teaterkurs och vanligt mys(!). Och så måste vi antagligen öva lite på låtarna inför bröllopet.
Så vad händer i kväll hos er?

1 kommentar:

Miranda sa...

Sv: Okej! Ja, åh brown eyed girl är så himla bra. Massa nostalgi med den! :3