08 februari, 2009

Teaterkurs

God morgon på er! Har ni sovit gott? Drömt söta drömmar? Det har jag, mina drömmar måste ha haft en liten torka ett tag - men nu har de kommit igen. Drömmar väldigt mycket igen, vilket jag tycker är kul(!). Det är så mysigt att drömma, man kan få ett helt liv under en natt.
Men i alla fall, till saken. Snart väntar frukost och sedan är det bil till skövde som gäller. Där möter jag upp Philip och så tar vi tåget till Götet som går 10.32.

Väl nere i Göteborg så ska jag diska, inte världens roligast sak att göra. Men efter det blir det roligt, då ska vi knalla iväg till teaterkursen som vi är anmälda till(!). Jag är faktiskt ganska nervös om jag ska vara ärlig.
Vad har eran dag att bjuda på? Hoppas den blir bra i alla fall! Kram

1 kommentar:

Miranda sa...

Åh vad kul! :D