02 februari, 2009

Samtal från Telia

Det ringde en kille från Telia för en stund sedan, och det var det roligaste samtalet från Telia jag någonsin fått. Det var en ung kille som undrade vad jag hade för typ av internet och ville prata med Annette (min mamma), som står för allt. Eftersom jag inte bor med mamma så fick ajg förklara att jag studerade och därför bodde utan mamma. Då ger jag kille nummret till mamma och ska precis lägga på när han frågar: "Och vilken skola är så bra att du flyttar till Götet för att plugga då?" Jag slänger ur mig att det är Donner och det knäppa är att killen från Telia svarar: "Ja det kan jag förstå. Jag gick också där - för två år sedan." och så följde det: "Är du naturare eller?", "Nej, estet!" hör jag mig själv säga. Till sist säger killen: "Just det ja! Musik linjen! Va kul tjejen! Lycka till med plugget då! Och nu kanske jag borde ringa din mamma då innan du tror att jag är någon skum sak som är knäpp i huvudet. Hare' gött!" Och jag säger Hej då och så var det samtalet över. Det är helt klart det mest intressanta samtal från Telia som jag har fått i hela mitt liv(!).

Inga kommentarer: