12 februari, 2009

Vaccination


Japp, nu är jag hemma. Nu på förmiddagen var jag på mvc och vaccinerade mig mot livmoderhalscancer - det sved lite men annars kändes det inte. Innan det skjutsade vi hem Philip eftersom han sov här i natt.

I går kväll tog jag bussen till skövde med Philip för att gå på bio. Vi såg en helt fantastisk film; The curious case of Benjamin Button. (Benjamin Buttons otroliga liv)
Det var den bästa filmen jag sett på evigheter och den var helt klart värd pengarna. Filmen var nästan tre timmar lång - och jag grät konstant oavbrutet från mitten av filmen. Jag kunder verkligen inte sluta, det kom hela tiden nya tårar som fick det att rinna över och ner på kinderna. Den filmen rörde verligen mitt hjärta. Den är absolut ett hett tips till biosugna människor! När den släpps på DVD senare så kan jag lova att ett ex kommer finnas hemma hos mig.

Trailer
Och nu ska jag och familjen åka iväg på en planerad familjedag. Först blir det käk på kinarestaurang om jag inte har fel, och efter det blir det bowling eller bio.
Vad ska ni hitta på idag?

2 kommentarer:

Miranda sa...

Åh! Vill oxå se! :o

Anonym sa...

tyckte den var skitkonstig i slutet. en människa kan ju inte krympa igen, om han redan vuxit upp från bebis.