01 februari, 2009

Degar kväll

Nu har jag fixat klart i mitt badrum och jag måste faktiskt säga att det är jäkligt snyggt - ser ut att vara taget ur en tidning, jag är så nöjd med badrummet. Resten av lägenheten är dock i totalt kaos. Men så är det innan man kommer i ordning ordentligt. Nu sitter jag och tittar på My super sweet sixteen och jag fattar verkligen inte hur man kan vara så bortskämd som de tonåringarna är - eller hur folk kan ha så mycket pengar(?) när jag kämpar för att betala räkningen i tid. Men, livet är inte rättvist.

I kväll är det Bones (älskar den serien) och efter det är det The Holiday på 3an - älskar den filmen - är så extremt gullig! Och jag kan säga att jag tyckte jag bodde mitt i smeten förut, men gud(!). Nu bor jag verkligen i smeten. Ambulansesr, polisbilar, grupper med människor, lysnade skyltar och bilar. Skrik från Scandinavium, ljudet av spårvagnar precis utanför och resturanger precis under lägenheten. Ja, det är livat här. Hoppas att jag får en någorlunda lugn söndagskväll i alla fall - en go och välförtjänt degar kväll!

Inga kommentarer: