03 februari, 2009

Utmanad - är också du det?

Jag blev utmanad av Sandravanilj och måste härmed skriva 8 fakta om mig själv.
Här kommer det.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

1. Jag har låst in mig själv i min egen lägenhet.
2. Jag har en riktigt hemsk och sjukt seriös fobi för clowner.
3. Min kille i 3:e klass försökte strypa mig en gång. Det gick så långt att jag svimmade.
4. Jag har ett fult ärr på höger skinka efter att ha satt mig på en badkarsplopp när jag var 3 år, fick sy 6 stygn.
5. Jag var naturligt blond när jag var liten.
6. Jag var överviktig tills jag var 14 år.
7. Min favorit musikal är Phantomen på Operan.
8. Jag kräks av att prata inför stora folkmängder.

Här kommer dom åtta som jag valt att utmana: Johanna, Elin, Mimmi, Henrietta

1 kommentar:

Miranda sa...

Oh, utmaning! :3