15 oktober, 2008

21:41

21:41
Klockan. Tiden.
Dagarna. Månaderna. Åren.

Så håller det på. Vidare och vidare, tar aldrig slut.
Jag har precis gjort manikyr och chattat med folk. Då kom jag på att det var riktigt längesedan jag träffade mina älsklingar (ni vet vilka ni är). En var det så längesedan jag träffade att hon nästan inte kom ihåg när jag fyller år, och då är det knäppt.
Ibland undrar jag om det var ett dumt val att flytta ifrån allt. Alla vänner, hela familjen och mitt liv. För jag saknar dem och är rädd att vi kommer glida ifrån varandra.
Så var det ett korkat val att flytta ifrån det jag hade?
Men jag ville verkligen flytta, komma ifrån mina vanliga rutiner, mitt tråkiga liv. Det hände ju aldrig något och jag ville ha en förändrig, jag ville komma en bit på vägen. Jag ville ut.
Men jag ville Inte förlora mina vänner. Jag ville inte byta ut dem jag bryr mig om, och det verkar vara det som är på väg att hända...
Så hjälp mig, var det ett dumt val att flytta till Göteborg?



Det är riktigt snålt med kommentarer tycker jag...

Inga kommentarer: