11 oktober, 2008

MSN och glasstårta



Bilder från kvällens film. (Dock inte bästa kvaliteten)

Sitter i köket och njuter av en bit glasstårta och chattar med Philip. Jag har en riktig myskväll(!). Haha! Förut kollade jag på en jättebra film som heter Mansfield Park, inspirerad av en Jane Austin roman.

Annars har det varit en ganska trist lördag med lite händelser. I morgon blir det till att packa igen, känns som om att det är det enda jag gör på helgerna. Tvättar, städar och packar. Låter inget vidare... Men imorgon så blir det också till att kolla på nya stövlar! Det behövs verkligen kan jag lova. Det är svinkallt på morgonen i Göteborg. Är det det hos dig också? I alla fall så förfryser jag nästan fötterna fem dagar i veckan när jag går till skolan i ballerinaskor. Så det ska bli skönt med nya varma skor.
Och efter det ska jag på 40års kalas/fest hos min faster. Vanligtvis brukar jag inte tycka att det är något vidare med kalas men detta ser jag faktiskt fram emot. Det ska bli kul att träffa alla kusiner igen, för det var ettt bra tag sedan.
Och direkt efter det är det bara att sätta sig på tåget hem igen. Tågresan är inte alls speciellt roande men det är skönt att komma hem igen(!).


Och Lotta och Zandra, hoppas ni har en rolig tjejkväll!




Inga kommentarer: