31 oktober, 2008

Step Up 2 + rödsprängda ögon

Step Up 2. Ja, det är väl en helt ok film men jag måste säga att ettan (Step Up) är bättre. Mycket bättre.
Men jag gillade dansen riktigt mycket i 2an dock, skulle inte vara helt fel att kunna dansa så.

Mina ögon ser inte så vackra ut heller. Alldeles rödsprängda är dom och ögonlocken kämpar för att hålla sig uppe. Jag är så förbaskat trött. Klockan är nästan tolv och det är Halloween ooooh!
Jag har inte firat alls faktiskt. Eller firat och firat, kollt på skräckfilm har jag inte gjort och inte klätt ut mig heller för den delen. Bara duschat, ätit och kollat på romantisk komedi. Hur har eran kväll varit? Eller ska jag fråga hur eran natt blir?

Nu ska jag sova och sova länge i morgon, hoppas jag. De senaste dagarna har jag upptäckt att jag har svårt att sova länge på morgonen, vilket är sjukt för jag har inte haft problem med det tidigare...
Så god natt på er och trevlig Helloween!

Inga kommentarer: