01 november, 2008

Kyla gör definitivt inte mig piggare

Vaknade av att mamma väckte mig 10.30. Ögonen kändes ihoplimmade med superklister och det var ett rent helvete (ursäkta språket) att komma upp ur sängen idag. Angående dagen så är jag verkligen super pepp, eller inte. Allt känns bara usch än så länge och att det är iskallt ute är ju inget plus direkt. Snöfläckar och morgonfrost vid 11.00 på morgonen känns inget vidare.

Idag är det 1:a november och Alla Helgons Dag. Grattis till alla Helgon då!
Det betyder ochså att min kusin Vera fyller tre år idag, Grattis sötunge!
Så det blir kalas i eftermiddag och fram till dess ska jag sova lite till och ta en dusch tror jag.
Jag ska se om jag kan få tag i Philip också, tror att han sover fortfarande men han är väl vaken senare. Vad händer för er idag då?

Inga kommentarer: