03 november, 2008

Hey ya come'on BABY!


Hahaha!

Vilken dag säger jag bara. Nu har jag pluggat så gott det går och så hoppas jag på att så mycket som möjligt har fastnat till provet om Antiken i morgon. Det spelar ingen roll nu om jag läser hela natten lång känner jag, är alldeles för trött. Jag ska sova i stället tror jag och läsa lite i morgon i stället.

Men dagen var rolig den. Eller inte förmiddagen men på kören började jag bli riktigt flamsig, vilket inte är något jag brukar bli. Alltså väldigt ovanligt. Men jag och Annalisa har skrattat så mycket att vi nästan fått skäll av läraren och gjort grimarser(stavas*) så jag har ont i ansiktet. På väg till spårvagnen blev det lite dans med skönsång av fimmusik och på spårvagnen bjöd vi på live underhållning. Förfärlig skrik-sång med fingerknäpp och dans. Vi tyckte det var väldigt kul men jag tror nog mest vi var irriterande ungdomar i de andras ögon. Men just då kunde vi bara inte sluta! Och vi brukar inte vara så utan vi brukar sucka åt jobbiga tjejer som vi träffar på som är som vi var idag. Men vem har inte haft lite kul på en spårvagn någon gång?

Inga kommentarer: