16 november, 2008

Riktigt stinkig uppdatering tycker jag!

Nu sitter jag här igen. Det har dock varit riktigt dåligt med uppdateringen av bloggen denna veckan och det är för att det inte har hänt något som är värt att skriva om. Jag har planerat lite julklappsköp, beställt lite kläder och kollat hur min ekonomi mår. Eftersom det börjar närma sig jul snart så blir alla plånböcker lite tunnare så jag funderar på att söka jobb på GP. Ska nog ringa dit eller kanske gå dit i veckan? Något jag också måste göra är att klippa mig. Topparna är så toviga att det knappt går att borsta ut!

Men nog om vad jag måste göra och mer om vad jag har gjort idag. Tittade som vanligt på One Tree Hill i kväll och så har Girls of the playboymansion sesongspermiär på E! senare i kväll så det ska jag fördriva tiden med också. Jag gillar den serien, vet inte varför men det är lite kul.
Någon mer som kollar på OTH eller GOTPM?
Jag ska i alla fall äta lite kvällsmat med mamma och pappa nu och planera hemresan i morgon.

Inga kommentarer: