24 november, 2008

09.31


Usch, har slitit som fasen med frisyren nu och det slutade med att allt blev misslyckat så det blev hederliga toffsar. Jag ser jätteliten ut men är det nödsituation så är det! Då finns det inget annat att göra än att ta till "toffsarna".

Klockan tickar på och jag måste gå om en stund om jag ska hinna köpa en mössa innan jag åker till skolan. Dagen ser ut som vanlig efter "morgonshoppingen", först svenska, historia och sedan massa musik hela eftermiddagen. Kör, GMU och individuell sång. Slutar 17.10 så innan 17.45 ses vi nog inte.

Vad säger ni? Är jag fortfarande lite söt i min nya frisyr?
(Säg att jag är det! Behöver verkligen en puff för att visa mig ute!)

3 kommentarer:

Sandra sa...

Du är alltid söt gumman <3

Anonym sa...

Du skulle kunna vara skallig å fortfarande vara söt! <3<3

Miranda sa...

Du är supersöt! :)