27 november, 2008

Bellas lullaby...

Asså usch! Jag ryser i hela kroppen! Denna låten är helt underbar! Bellas lullaby; från Twilight. Edward komponerar en vaggivsa till Bella för att han tycker att hon är så vacker när hon sover. Lyssa på den ordentligt, jag lovar att du kommer bli förälskad!

Nu ska jag i alla fall sova, om jag kan sluta lyssna på Bellas lullaby vill säga. Åh! Kärlek!
Skickade den till en kompis(P) för jag(J) misstänkte att han skulle gilla den lika mycket som jag och här är resultatet;

J - Jag vet att du är "upptagen". Tyckte bara att du skulle höra den...
P - Hehe, taaack =D
J - Varsågod :D
Överföringen av Edward Cullen - Bella's Lullaby. Färdig
P - Fy va fin den är i början i alla fall!!!
J - Haha a (A) jättesöt är den!
P - Gud va fin den är! Jag får gåshud! Gud den vill jag lära mig! SÅ ILLA!
J - Naaaaw! När du har lärt dig denna underbara låt som man dör av typ, så vill jag höra det!
P - Fyfan detta var något utav det bästa jag hört haha!
J - Tänkte att du skulle gilla den!

Inga kommentarer: