23 november, 2008

Titanic + mys i soffan

Jag kände mig lite depp förut så jag släckte ner överallt och kröp ner i soffan med filtar, kuddar och Titanic - kände att jag behövde ha en riktigt anledning att gråta. (Tyckte att jag var lite töntig som satt och grät över att jag hade klippt mig.) Så jag slänger upp en bild på hur långt och fint mitt hår var innan jag var hos frisören, så kanske ni förstår varför jag är lite deprimerad av tanken på att visa mig utan det.

Titanic är en såndär film man kan se hur många gånger som helst och den är fortfarande lika bra. Eller vad säger ni? Annars har jag fått nån knäpp Cher-kick, har bara lyssnat på äldre låtar med Cher denna helgen. Gillar inte ens henne.

Baby save up all your tears
You might need them someday
When the tears start to fall
I won't wipe them away
When you cry in the night
For the love that you need
Baby save up your tears
'Cause you'll be cryin' over me

Inga kommentarer: