28 november, 2008

Prova på att sova lite längre

God morgon! Sovit gott? Det har jag, helt underbart. Gosigt och varmt och skönt. Och nu till inläggets rubrik; prova på att sova lite längre. Jag brukar alltid gå upp cirka två timmar innan jag ska till skolan, men igår när Philip var här så lyckades han övertala mig om att jag faktiskt inte behöver gå upp mer än en timme innan skolan. Så jag provar det idag. Klockan är 07.10 och jag ska gå till skolan 08.20. Det är väl ganksa bra? Jag fick i alla fall sova en timme längre än vanligt och det var underbart. Dock är jag trött fortfarande så det får bli lite slapp klädstil idag. Mjukisbyxor, linne och stor långärmad tröja med ett litet halsband till. Det låter väl helt ok? Bra!
Sitter här och slöar, äter frukost och slukar vatten i massor. Idag ska jag åka hem till familjen igen. Visst, ni tycker nog att det kanske är lite jobbigt att jag åker fram och tillbaka mellan göteborg och skövde varje helg. Men jag lovar, när man är 16 och precis har flyttat hemifrån så är det ganska skönt att komma hem till familjen och bli ompysslad lite igen. Och så behöver jag ju inte vara ensam + min tv fugerar ju inte, så jag har typ inget att göra om jag ska vara ensam hela helgen. Nej, familj och vänner i skövde, det är jättebra på helgen!

Men ha en bra dag! Jag skriver kanske inte mer idag. Får se hur det blir med det, hur trött jag är när jag kommer till skövde.

Inga kommentarer: