04 november, 2008

Oooooooh.....stön*

Det var absolut inget skönt uppvaknande idag. Jag har sovit som en död i natt och inte vaknat en enda gång. När klockan ringer 6.30 är det som om att någon skär i mina öron. Det är så tufft att öpnna ögonen men jag måste få stopp på alarmsignalen. När jag äntligen trycker av ljudet är det första som gå rgenom huvuvdet -Det var verkligen inget skönt uppvaknande.
Sätter mig upp i sängen och slår på tvn, väder. Inget posetivt där heller, molningt och regn och kallt.

Men nu har jag i alla fall lyckats få på mig jeans och en tröja. Sitter och tittar på frukosten som står på bordet och jag vet att jag inte har all tid i världen. Tänk om det vore så väl. Jag måste plugga lite också denna morgon för provet i eftermiddag. Det jobbiga är att det är sista lektionen som är mellan 14.30-15-30, vilket betyder att jag kommer vara som död av trötthet. Inte det bästa tillståndet för att skriva prov. Speciellt inte om antiken...

Min mamma kommer också till Göteborg idag. Vi har utvecklingssamtal efter sista lektionen så det blir antagligen en låååång dag idag också, för vi ska fika med min moster efter det också. Jag kommer dö av trötthet. Jag orkar inte. Orkar inte...

Inga kommentarer: