05 november, 2008

Kvällen


Jag blev uppringd av min moster strax efter 15.00 och så bestämde vi att vi skulle mötas vid secondhand butiken 15.45 som ligger ganska nära mig. Så jag knallade iväg och efter ett tag så kommer jag på att jag har glömt av exakt vart den ligger, jag har inte världens bästa lokalsinne om man säger så. Så det tog lite extra tid och det slutade med att min moster fick komma och möta mig(!). Men det var en riktigt mysig secondhand butik och vi hittade lite intressanta saker. Efter det tog vi en mysfika på ett närliggande café och efter det åkte vi hem till henne och skrapade ihop lite överblivna sakner till min lägenhet. Så tog med oss lilla Samson(hennes katt) och begav oss hem till mig. Så fixade vi lite, mest i köket och så bestämde vi att vi ska besöka IKEA snart och införskaffa lite prylar, t.ex växter. Sen åkte hon hem till Tobias vid 19.30 typ.

Så nu sitter jag mitt nymöblerade sovrum/allrum och tar det lugnt. Och så såg den största delen av min kväll ut.

Inga kommentarer: