02 november, 2008

Usch vilket temprament jag har

Snart ska jag åka. Har precis packat ner det sista och nu tänker jag plugga. Jag måste verkligen skärpa mig med pluggandet. Men Gudars vilket temprament jag har! Vaknade och var lite halvt sur, sen när Lotta kom var jag jätteglad och nu när jag har varit hos mormor och ätit är jag så arg att jag skulle kunna explodera om någon säger nått till mig.
Men att jag är sur beror antagligen på min mormor och moster. Mormor klagar på att jag äter fel (vilket jag redan vet) och min moster sitter och klagar på att jag måste lära mig vissa saker för som det är just nu så tycker hon inte att jag förtjänar att bo i en egen lägenhet. Och det gör mig fly förbannad! Jag gör väl så gott jag kan eller!

Och när jag kom hem från mormor och morfar nu så har mamma packat massor av extra saker i tre kassar som jag tydligen ska ha med mig fast att jag har sagt att hon inte kan göra så för jag orkar inte bära allt själv. Och USCH! Va sur jag blev bara sådär.

Men vi ses senare, kram

Inga kommentarer: