29 november, 2008

Melodikryss och lägenhetsletande.

Japp, morgonen är redan förbi och de börjar dra sig mot lunch. Jag har inte hunnit göra så jättemycket än. Mamma och pappa löste melodikrysset som vanligt och jag satt hjälpte till när det behövdes. Annars har jag gjort lite mer på mina läxor och nu letar vi lägenheter och ringer runt till massor av människor. Som jag har sagt så måste jag flytta innan sista januari, helst innan mitten på december. Och just nu så ser det väldigt mörkt ut. Lägenheten som jag skulle fått i stället blir uthyrad till någon annan. Denna "någon" var villig att betala 8000:- i månaden i stället för de 6000:- som var begärda. Och vi har defenitivt inte råd att betala mer än 6000:- i månaden. Så just nu ser det ut som om att jag blir hemlös om vi inte hittar en lägenhet snabbt.
Vilket är lite stressande...

1 kommentar:

Metalbilly Mutants sa...

:S Låter inge vidare gumman...jag ska hålla tummarna för dig! <3