25 november, 2008

Geletisdag

Idag har jag haft en riktig gelétisdag. Allt har gått segt och lite half trist. Fast gelé är väl egentligen inte segt men jag tyckte att det passade bra ändå(!).
Jag har städat och pluggat och haft ont i magen. Vilken toppen dag! Haha.

Nyss tittade jag på Mmma! Mia. Alla har sagt att den är så superbra, men jag håller nog inte med. Visst, den var helt Ok och jag somnade inte under den så det är ju bra. Men jag skulle nog inte titta på den igen om jag inte har väldigt tråkigt. Men musiken är ju alltid bra! Det kändes lite udda nu när vi övar inför ABBA konserten i vår med skolan. Så de flesta låtar som är med i filmen har vi självklart med i våran konsert. Det ska bli riktigt kul.
Kan ju redan nu avslöja att det kommer bli en suverän version av Take A Chance On Me med oss tre grymma tjejer och Dancing Queen med den helt fantastiska Annalisa. Och så självklart The Name Of The Game, fast det kan bli lite udda, det återstår att se på konserten med många fler låtar.

Men i morgon måste jag handla mat... suck, det är så tråkigt. Sen så blev jag inte helt klar med städningen idag så det får jag ta upp i morgon igen och så måste jag hämta lite saker på posten. Inget kul alls.

Inga kommentarer: