26 november, 2008

Redan mitt i veckan!

Slog upp pigga ögon vid 09.00 och hörde hur det blåser ute. Usch! Snart kommer väl snön också, jag är väldigt lycklig för att det inte är någon direkt snö här än. Bara några få flingor som knappt täcker marken. Personligen så tycker jag att snön kan vänta ända fram till jul! Men på jul måste det vara snö, men helst inte innan.
Idag är det onsdag igen. Tiden går fruktansvärt fort nu för tiden. På måndag tänker jag: "Fy, nu är det måndag igen. Fem långa dagar kvar innan helg igen."
Och vips så är det onsdag och jag är ledig från skolan och då är det bara två jättekorta dagar kvar innan det är helg igen! Men så går ju helgen tyvärr fortare än vardagen gör, så då är den slut snart och då börjar det om igen.

Så nu sitter jag här, mitt i veckan, och har planerat in i detalj vad jag ska göra idag.
  • Hämta ut mitt bärbara bredband innan 12.00. (Det skickas tillbaka till ComHem annars)
  • Hämta ut de reserverade biobiljetterna innan 14.00 (annars säljs de)
  • Handla mat, väldigt tomt i kylskåpet.
  • Städa
  • Duscha
  • Göra GMU läxan. (usch! det är det värsta jag vet!)
  • Möta Philip vid tåget.
  • Gå på bio - Twilight

Det är ungefär så min dag ser ut. Hade tänkt simma med Annalisa och hennes mamma idag klockan 11.00 men det hinner jag inte, och sen så hade jag tänkt gå på dansträning med Emma 17.30. Men det hinner jag inte heller.

Så, hur ser eran dag ut då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh! Den vill jag oxå se!!! xP