03 november, 2008

Ljus morgon för ovanlighetens skull

När jag slog upp ögonen av att klockan ringde 7.00 så var det för ovanlighetens skull ljust ute. Inte kolmörkt som brukar vara. Jag har precis kommit ut ur duschen och ska antagligen äta frukost snart. Jag har inte direkt bråttom idag för jag börjar 11.15. Skola. Så var det dags igen då. Om sju veckor är det lov igen. Den 22 december. Vad som händer tills dess får ni läsa här och nu ska äta och göra mig i ordning.
Och i stället för en Dagens så slänger jag in en Lovets, bara för att det är slut.

LOVETS:
Lovets bästa: Träffa vännerna
Lovest dag: Onsdag
Lovets händelse: Vännerna hälsade på mig i Götet.
Lovets chock: Det snöade.
Lovets jobbiga: Jag var tvungen att åka hem igen på söndagen.
Lovets födelsedagsbarn: Vera.
Lovets namnsdag: Tobias.
Lovets skratt: Philips när han nästan halkade på trappan hos mig.
Lovets låt: Your body is a wonderland.
Lovets väder: kyla och blåst.
Lovets person: Zandra och Philip

1 kommentar:

Sandra sa...

haha slutar du på min födelsedag? vi slutar den 19:e =D