01 november, 2008

Dagens + God natt

Nu ska jag nog sova tror jag. Har chattat med Philip en bra stund nu och klockan börjar dra sig mot 00.30. Så eftersom jag inte kan sova hur länge som helst i morgon är det nog smart att lägga mig nu. Så jag ska säga God natt till en av världens bästa och slänga in en dagens innan jag ska sova. En dagens var verkligen längesedan jag hade med här...

DAGENS

Dagens suck: Kallt och frostigt utomhus

Dagens roliga: Philips skratt

Dagens grattis: Vera som fyller 3 år.

Dagens söta: Vera

Dagens knasiga: Jag och Philip dansande i bilbaksätet till I´ll be ready

Dagens mysiga: Kvällens bilresa till Värsås

Dagens läskiga: Skräckfilm

Dagens bästa: Philip

Dagens sämsta: Jag är helt utmattad

Dagens krångliga: Bussarna

Dagens saknade: Lotta

Dagens ljuspunkt: Philip

Inga kommentarer: