19 november, 2008

Snuva och nördigt Jonas Brothers-beroende

God morgon på er allahopa! Idag mår jag mycket bättre så det blir till att resa tillbaka hem i kväll! Näsan slutar visst aldrig rinna så det ignoreras från och med idag.
Något som är riktigt hemskt med att vara sjuk är att jag känner mig fruktansvärt onyttig och fet när jag inte har gjort något på länge. Känner mig som en riktigt soffpotatis när jag har varit hemma hos mamma nu och blivit ompysslad.
Det ska bli riktigt kul i morgon för då ska jag gå till skolan! Har saknat alla mina brudar jättemycket så jag tänkte fråga om dom vill ta en fika efter skolan eller nått. Vad säger ni?

Något som jag har tänkt börja med ett bra tag nu är att träna regelbundet... Hahaha! Hur har det gått med det egentligen tjejen? Ja, som sagt, inte så bra. Jag simmade ju regelbundet ett tag i våras och det är nog något jag ska fortsätta med, när jag har hittat ett badhus vill säga. För jag med mitt superbra(ironi) lokalsinne har väldiga problem(inte ironi) med det. Och jag längtar faktiskt efter att simma igen, det är avslappnande.

En annan tönt sak som jag håller på med är att lyssna på the Jonas Brothers. Det ses som en nörd-grej men jag är ju lite sån. Jag tycker att dom är bra och jag har alltid gillat söta pojkband och det har tydligen inte vuxit bort än. Jag håller på att bli lite smått beroende så jag lägger upp en video med Jonas Brothers och det är nog en av de töntigaste videorna jag har sett(!). Haha! Enjoy!


Burnin' up

Inga kommentarer: