30 november, 2008

1a Advent

Oooh! Det glömde jag säga förut. Det är ju 1a advent idag. Fyra veckor kvar till jul. Fyra veckor kvar till jullov för min del. Idag har jag inte så jättemycket att göra. Ska åka hem med ett tåg 16.30 i eftermiddag och innan det ska jag bara packa ner min nytvättade tvätti väskan. Funderar på att slå en signal till Lotta, men får se hur det blir.

På tal om något helt annat som inte är lika roligt, så ska min pappa testa sig för diabetes. Han har tydligen alldeles för mycket socker i sitt urin och det brukar ofta betyda att insulinkörteln har slutat producera insulin. Min kusin har ju diabetes också så det finns redan i släkten och då är det ännu större risk att pappa faktiskt har diabetes. Så han ska testa sig för det i veckan. Hoppas att han inte har diabetes. Håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lotta är hos mig :))