11 november, 2008

Oj Oj Oj!

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge ser det ut som. Men som vanligt så säger jag att jag har en anledning. Jag har inte varit något vidare pigg och det har hänt lite privata saker som kanske inte är så roliga. Men det håller jag helst för mig sälv. Jag kan dock avslöja att jag har dragit på mig det vanliga med halsont, feber och besökt sjukhus med mera och en ambulans har varit inblandad. Men ambulansen hör inte till mig utan till det dom har hänt, som jag inte vill skriva om här.
Så jag har inte direkt känt eller orkat blogga.

Idag är jag dock lite piggare och i morgon har jag tid på KSS; Öron,näsa,hals-avdelningen. Så efter det är det planerat att jag ska hem igen. Jag hade ju bestämt med moster att vi skulle åka till IKEA på eftermiddagen med det blir nog tyvärr inställt. Och nu ska jag kolla igenom det jag har missat sedan i fredags...

Inga kommentarer: