15 november, 2008

Käthy är en blivande konstnär!

Vi (familjen) kom nyss hem från min kusins 3års kalas. Det var väl trevligt och vi kan konstatera att Käthy blir en fantastisk konstnär. Hon fick en målarbok och kritor av oss och tillbringade kvällen med att måla fina krumilurer och streck över alla bilder i boken och lade sedan till kommentarer som: Titta va fint! Konst! Fint va?
Och så tittade hon på alla för att få en bekräftelse på att det var helt fantastiskt. Jag brukar tycka att småbarn är lite jobbiga men Käthy tycker jag faktiskt är riktigt söt och mysig.
Efter fika så pusslade vi ett väldigt "kompliserat" pussel med Hello Kitty och hennes vänner och så berömde vi oss själva för hur fint det blev när det var färdigt. Eftersom det tog nästan en timme att pussla klart så var det dags för oss att åka hem efter det. Så mina andra kusiner Elin och Sandra fick ta över med hjälp av Kristoffer. Och då var det slut med pusslandet och det blev ballongjakt i stället.

På tal om min kusin Sandra så kommer jag att sakna henne nu när hon åker till USA den första december. Det var lite ledsamt att åka hem från kalaset då det antagligen var sista gången jag såg Sandra på ett år. Men hon får det nog bra hos familjen hon ska bo hos och barnen hon ska vara "aupair" åt.

Nu ska vi äta mat här och jag skriver antagligen inget mer. Ha en skön kväll, kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men :O...ska du inte med den 26??
Det är ju typ avskedsfest då...
//Elin

Btw! Jag har skaffat en till blogg...fast tillsammans med Jenny så det är därför det står "Jenny the Barbarian" ^^

Kram på dig <3<3