02 november, 2008

Tiden bara försvinner

Jag tittade nyss på klockan och var tvungen att kolla en extra gång. Klockan är snart 22.00 och sist jag kollade var den inte ens 19.00. Då tänkte jag "Men jag kan sitta här en stund till, det hinner jag." Men nej, nu har tiden bara försvunnit igen.
Och jag måste absolut sova nu.

Eftermiddagen har mest krånglat. När jag kom hem hade mitt bredband inte kommit så jag hade inget internet och ingen telefon. Så det blev till att ringa många samtal och nu har jag i alla fall internet. Men det dröjer antagligen innan telefonen kommer. Att dessa operatörer aldrig kan hålla tider. Jag skulle haft min telefon och internet i går... men nu är det som det är.
I mórgon är det skola igen och lovet är slut. Men om sju veckor är det jullov. Som sagt: Tiden bara försvinner. Rinner som sand mellan fingrarna och försvinner.

Inga kommentarer: