20 oktober, 2008

Smallville + dunderhuvudvärk

Jag vaknade för en stund sedan och då drog jag med mig täcket till soffan och kollade på ett avsnitt av Smallville på 6an. Det var ett lite udda avsitt som hadlade om en knäpp plastkirurg som utövade experiment på sin dotter (som gav konstiga bieffekter på folk hon kysste). Så det var lite obehagligt att se ibland. Men, moderns försvar var: Vad gör man inte för sin dotter? Hallå? Wierd avsnitt i alla fall.

Jag har mått kasst i natt, spenderat ganska många timmar i badrummet hängande över toaletten. Jag skulle kunna haft en bättre natt. Idag har jag dunderhuvudvärk så den försöker jag få bort med trio. Det brukar hjälpa.

Jag har dock inte ätit någon frukost än, känns som att den ska komma upp igen om jag stoppar i mig något. Men jag tror att magen har lugnat sig lite så jag ska nog äta något litet nu.

Inga kommentarer: