26 oktober, 2008

Lång dag på få timmar

Ja, idag har jag gjort väldigt mycket på väldigt få timmar känns det som. Det beror väl på att vi har ställt om klockan och att denna dagen har blivit "en timme längre".

Efter frukosten i morse blev det Guitar Hero med brorsan innan han gick bort till mormor och morfar. Då åkte jag, mamma och pappa en sväng till stan för att jag skulle få övningsköra lite. Vi handlade lite småsaker till mitt kök på Rusta och sen gjorde vi ett litet besök på Plantagen. På hemvägen köpte vi med oss mat som vi precis har ätit upp och nu ska jag duscha och sen blir det mer Guitar Hero och en tävling inom familjen igen - roligt!

Senare i kväll är det One tree hill och efter det ett program om Backabranden som jag ska titta på. Om ni undrar varför så är det för att det är tio år sedan branden inträffade och jag har varit i den lokalen på studiebesök i början av terminen, och det rörde mig djupt.
Jag har också klasskompisar som är kopplade till branden på ett eller annat vis och fast att jag inte var med personligen eller har någon direkt koppling dit så känns det viktigt för mig.

Men nu ska jag dejta duschen, vi ses

Inga kommentarer: