10 oktober, 2008

Trevlig morgon

Idag var det riktigt revlig morgon. Jag vaknade vid 6.50 av att klockan ringde och då kände jag mig jättepigg. Det kan bero på att innan jag vaknade så drömde jag att jag fick en underbar massage, så det var energi givande. Ni borde prova det innan ni vaknar, gå på spa!

Idag har jag bara tre lektioner (skulle varit två om schemat inte hade ändrats i sista sekunden) och den första börjar 9.35(!). Det jobbiga är att jag ändå måste åka typ en timme innan skolan börjar för att det är en sådan morgontrafik. Det suger lite.

Jag har inte kommit så lång på dagen än som ni kanske försrtår. Men lite har jag gjort, ätit frukost och duschat. Det är underbart när man fryser efter att ha gått upp ur den varma sängen och är supertrött, och bara gå rakt in i badrummet och ställa sig en kokande varm dusch(!).
Så nu är jag pigg som bara den efter en energigivanade massage och en välbehövd morgondusch.
Nu ska jag bara sminka mig och fixa håret och kanske kolla så att allt ligger i väskan. Sen bär det av till sista skoldagen för veckan(!).

Inga kommentarer: