27 oktober, 2008

ABBA + tandläkaren

Ja, det blir ett lite sent inlägg idag. När jag vaknade var klockan 11.30 och jag fick en mindre chock. For upp ur sängen och in i duschen, åt frukost och nu har jag hämtat posten. I en katalog där såg jag ett samlingsalbum med ABBA och då var ju min dag fastABBA(!).
Så nu sitter jag och lyssnar på massor av olika Abba låtar.
Men håller ni inte med(?), ABBA är bra(!).

Mamma kommer i alla fall hem från jobbet snart och då blir det till att åka till Hjo. Gud(!) det var verligen längesedan jag var i Hjo. Kan inte ens komma ihåg när det var senast. Lite tragiskt eftersom jag har kompisar där. Men idag ska jag inte till någon kompis tyvärr, jag ska till tandläkaren. Väldigt roligt haha.

Hur ser eran dag ut då? Tandläkaren kanske?



Här är en bra ABBA-låt och en rolig version av en annan ABBA-låt med Johnny English (men den får ni kolla in på länken!) http://www.youtube.com/watch?v=mXlY7AdRt_k
Enjoy!

Lay All Your Love On Me

1 kommentar:

Miranda sa...

svar: ja precis :D

Jaha, jaa, kan förstå att man blir tankspridd efteråt xD men det låter lite intressant ;D