08 oktober, 2008

Hemma efter en mysig kväll

Så var jag hemma efter en mysig kväll med min moster. Tyvärr så blev det lite förseningar i planeringen. Det var tänkt att Emma (min moster) skulle slutat jobbet vid 14.00 tiden men det blev försenat. Så vid 16.20 går jag hem till henne och då pratar vi lite och har trevlig medans hon och hennes fästman äter lite. Efter det tar vi bilen till Ica och handlar lite mysigt godis, mumms!
På väg tillbaka hem till henne kollar vi in Second Handbutikens öppettider och bestämmer att vi åker dit nästa onsdag. Och sen är kvällen bara mys. Vi tittade på Sex and the city och hade en riktig tjejkväll, fixade naglarna och kollade igenom fotoalbum.
Och haha, kvällens roliga kommentar kommer från Tobias, Emmas fästman. Han sa "Ja du är ju nästan som en liten Carrie Bradshaw!" Haha. Det var ju en kul kommentar men tyvärr så är jag nog inte så lik henne i verkligheten.
Och sen när kvällen var slut skjutsade Emma hem mig och hon kollade lite på min lägenhet. Så vi bestämde att nästa onsdag ska vi försöka fixa lite här(!) riligt värre.

Nu ska jag ta en macka och kolla igenom mitt schema för morgondagen. Och för er som känner mig (om någon av er läser min blogg vill säga) så kan jag tala om att jag har fått en permanent telefonnummer som börjar gälla första november. Så så fort jag har fått hit en telefon så är det inte långt kvar innan ni kan börja ringa mig igen! (för det är riktigt grymt snålt med samtal från vännerna måste jag säga...)

Inga kommentarer: