16 oktober, 2008

Göteborg

Jag har bestämt mig, eller ja, tiden bestämde åt mig. Jag stannar i Göteborg. Jag hann inte med ett tåg nu i kväll, det skulle bli för sent. Så i morgon går jag till vårdcentralen här och helgen blir antagligen som planerat om jag inte blir värre. Och jag tycker synd om mina läsare. Det enda ni får läsa om här är alla mina tråkiga sjukdomar... snart är det väl ingen som läser längre.

Så nu kan jag berätta att jag är sur på tv:n, de visar två avsnitt av vänner idag i stället för ett avsnitt av Christine och ett avsnitt av Vänner. Hur kan man göra så? Va? Jag som har väntat hela eftermiddagen på att Christine och Vänner ska börja!
Haha! Nu ska jag koka lite mer kaffe och då blir det min 11 kopp denna kväll...det är inte så bra tror jag, kommer inte kunna sova.

Inga kommentarer: