22 december, 2008

22 December + Blomma

God morgon! Sovit gott? det har absolut inte jag, men jag är hyperpigg ändå. Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Sandras födelsedag! http://sandravanilj.blogg.se/
Grattis stumpan på 16 års dagen!
Jag själva hade tänkt att gratta tjejen live så att säga, men jag struntar i det nu när hennes kille är på besök. Det blir ett hederligt sms och en blogghälsning. Hoppas det blir bra?!

Idag väntar stan och inhandligen av de sista julklapparna. Jag kommer sriöst att vara väldigt stressad om jag inte hittar något idag... för det är ju bara 2 dagar kvar till julafton!
Så jag borde nog göra mig iordning snart. Mamma ska hänga med och hon slutar jobba klockan 12.00 så då kommer hon hem och hämtar mig bara. Men det är 1.5 timme kvart tills klcokan är 12.00. Så jag borde inte ha bråttom än. Men man vet aldrig hur lång tid det kan ta för mig att fixa lite, så hejsvejs så länge!



SANDRA; du får en blomma här av mig eftersom jag inte har någon bild på dig - sötunge!


1 kommentar:

Sandra sa...

tack så mycket. såg dig i stan förresten xD