31 december, 2008

Frustrerad!

Jag är vansinnig, frustrerad och har totalt tappat humöret. Jag har suttit sen förra inlägget typ och försökt fixa en header som ska passa in på min blogg, som ska ändras 1:a januari. Och allt har krånglat och så var jag färdig men en som blev bra för typ en timme sedan och då råkade min mamma dra ur sladden till datorn så den försvann! Då fick jag göra en ny, igen för typ åttonde gången eller nått. Och då kan jag tala om att mitt tålamod var slut. Och när jag var klar med den jag har nu, ja då la internett av så att det tog värsta lång tid innan jag kunde ladda upp den.

Annars har kvällen varit bra. Emma och Tobias var här och spelade GH och fikade. Mysigt värre. Så vad tycker ni om min nya idé för bloggen?

2 kommentarer:

david santos sa...

Happy New Year...

Anonym sa...

han som kommenterat på din blogg, han är äcklig, han kommentera på min blogg med, åsså gick ja in på hans, värsta sjuk är han. ;s
Typ lagt upp biklder på försvunna barn, iallafall hon den där lilla flickan du vet? ;s