17 december, 2008

Luft! Syre!

Nu sitter jag i en av skolans salar...och här och jag suttit i nästan tre timmar. Jag måste erkänna att jag var ganska korkad som gick till skolan idag fast att jag är sjuk. Men nu sitter jag här. Vi har fått våra datorer och alla är enligt mig alldeles för uppspelta över några datorer. Folk gapar rakt över klassrummet och är mer än högljudda. Just nu väntar alla på att vi ska få installera Photo Shop, och det finns bara sju skivor så det tar ett tag. Och jag ska sluta med bloggandet nu och hoppas på att jag får en skiva snart.... eftersom jag ska med ett tåg vid 18.00 och måste hem emellan.

Luften här inne är kass. Usch, jag har abstinenes för LUFT! SYRE! Aaaaaah!
Men ha en trevlig fortsatt dag och så ses vi senare när jag har kommit hem... till Blikstorp.

Inga kommentarer: