27 december, 2008

World Tour + Harry Potter

Dagen har gått fruktansvärt seg för min del.
Har mest degat hela dagen, nördat vid datorn och beundrat Zandras nya, snygga blogg.
Kolla in det vettja': http://decevven.blogspot.com/
Blir lite sugen själv på att hotta upp min blogg... men får se hur det blir med det. Jag har inte PS så jag kan inte göra någon snygg header tyvärr. Får kanske be henne om hjälp? Med lite nya bilder och sånt. Men får se hur det blir med den saken.

Jag har dock inte nördat hela dagen. Jag spelade Guitar Hero - World Tour med brorsan och hans kompis under eftermiddagen och jag måste erkänna att vi rockade fett och hade skitkul ihop! Haha! Och sen så har vi käkat lite; lövbiff med potatisgratäng och sås. Mumma!
Något som är irriterade är att brorsan har en annan kompis här nu, den jag tycker är allra jobbigast: Tobbe... men som tur är så är de på brorsans rum och lyssnar på musik...fast det är störande det med. För ljudnivån är inte direkt normal. Men jag antar att det finns en anledning till det. de vill väl inte att jag ska råka höra vad de snackar om eftersom vi bor vägg i vägg. Snackar säkert något väldigt hemligt(!). Haha! Nej, usch, fattar ni att jag har tråkigt?

Senare ikväll blir det Harry Potter med familjen. Vi har bestämt oss för att kolla igenom filmerna. Så ikväll blir det den första filmen: Harry Potter och de vises sten. (tror jag det är)
Hur ser eran kväll ut?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad kul att du tyckte den va fin! Jättekul att höra :)

Om du vill kan du komma hit någon dag nu på lovet, kanske i veckan? Så skulle vi kunna fixa en header! :)

Kraaaam <3