28 december, 2008

Lunch hos mormor och morfar

God morgon! Sovit gott? Det har inte jag, har vänt på mig hela natten och inte kunnat ligga stilla. Man pigg är jag i alla fall! Vilket är bra.

Jag har precis kommit ut ur duschen och innan dwet åt jag frukost med päronen. Då var jag supertrött, men det gick över nät jag duschade. Idag ska vi äta lunch hos mormor och morfar. Jag ser inte direkt fram mot det, tycker det är ganska jobbigt, men lite kul ändå. Vi ska byta julklappar med Emma och Tobias (min moster och hennes festman) och umgås antar jag. Efter det vet jag inte vad jag ska göra. Någon som vill hitta på nått? Det är bara att SMS:a.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan hitta på nått :)

Anonym sa...

sv: ja, absolut :) du kan ju sms:a mig när du käkat lunch så får vi se hur vi gör :)