04 december, 2008

Pimp my ride

Tjolahopp!

Sitter och glor på Pimp my ride, det är verkligen inget att titta på idag. Jag har levt utan tv i tre veckor och nu förstår jag hur jag överlevde - det finns inget kul att titta på. Grannen i byggnaden mittemot är mer intressant att iaktta än tvskärmen just nu. Och det ser ut som om att grannen städar eller nått, plockar in saker i ett skåp. Och vänta, nu dricker han! Wow! Haha, snacka om att jag är uttråkad.
Klockan är inte mycket mer än 21.00 och jag väntar på att tiden ska gå så att jag får sova. Eftersom min bok är slut snart så har jag börjat leta som en galning efter New Moon, nästa del. Men den är slut i hela stan verkar det som. Så nu måste jag hitta ett nytt sätt att fördriva tiden.

I morgon börjar jag 8.20. Har egentligen inte första lektionen för 09.30 på fredagar men det var nått extra i morgon. Så ja, tidig morgon. Annars; Gääät med fredag!

Inga kommentarer: