01 december, 2008

Vampyrdrömmar

"He walked close beside me to the door, still careful not to touch me. I remembered what Jessica had said about her relationship with Mike, how they were almost to the first-kiss stage. I sighed. Edward seemed to hear me, and he looked down on me curiously. I looked at the sidewalk, grateful that he didn´t seem to be able to know what I was thinking."

Detta är ett litet "klipp" ur boken jag läser. Jag kom på en ide
om att jag kanske skulle lägga ut ett litet urklipp ur boken varje dag. Bara några rader. Har ju kommit en bit nu så ni kanske inte förstår så mycket. Men
det är en ide i alla fall, vad tycker ni om den? Iden alltså. Nu ska jag sovasovasova. Jag känner min så jättebra så jag tänkte att om jag sover läge så kanske jag är bra i morgon igen. Min mamma har nog smittat mig i helgen när jag var hemma. Nu ska jag sova i vilket fall som helst och hoppas att jag inte drömmer om vampyrer i natt igen. I går drömde jag att
jag och en kompis var huvudpersonerna i boken jag läser.
Alltså så var min kompis vampyr och jag försökte lista ut varför han inte var som alla andra. Men åter igen, nu ska jag sova. God natt!


Inga kommentarer: