10 december, 2008

Free Falling min nya favorit låt + New Moon

Japp, då har man lyckats slita sig från dagens telefonsamtal. Idag blev det ett samtal på 1 timme och 35 minuter med en underbart söt tjej som jag inte har träffat sedan jag flyttade hit till Göteborg. Sandra heter denna tjejen och när man inte har setts på väldigt länge så blir det mycket att prata om. Eftersom mina planer för helgen var pepparkaksbak med den välkände killen Philip, men som föll i kras nyss så ska jag antagligen träffa Sandra i stället en liten stund. Jag hade sett fram emot en mysig dag med pepparkaksbak och film med Philip, men en heldag med Sandra är inte helt fel det heller! Kolla in hennes blogg förrästen, den är riktigt bra för att drivas av en äkta blondin(!).

Annars ser kvällen ganska seg ut. Det blir nog en kvällsmacka och sedan hade jag tänkt att börja läsa i fortsättningen på Twilight. Vet inte om jag sa det tidigare, men när jag var ute på julklappsjakt idag och gick in i en bokhandel för att "köpa en julklapp" till en person, så såg jag att de hade fått in fortsättningen på Twilight. New Moon har jag letat som en galning efter över land och rike men den har varit hopplöst slut överallt. Så nu slog jag till idag och köpte boken och nu kan jag inte håller fingrarna borta längre!
(Jag vet, jag vet! Jag ÄR och kommer förbli en äkta Twilight nööööörd! Och det är jag stolt över.)

By the way; jag slänger in ännu en låt. Detta är Free Falling och är en av mina nuvarande favoritlåtar. Originalet är med Tom Petty men jag hittar ingen version (dåligt tycker jag!) av den. Så jag lägger in denna länken och så kan ni kolla in denna grymma covern http://www.youtube.com/watch?v=WLW6G6LYLt4 på Free Falling av John Mayer.
Men snälla ni! Ladda ner Free Falling av Tom Petty för den får man gåshud av! Jag lovar!

1 kommentar:

Sandra sa...

va du e gullig gumman =D.