31 december, 2008

Migrän och supertabletter

Usch och fy! Varför min dag straffas med att jag får migrän vet jag inte, och jag är inte lycklig över det. I morse så åkte jag med till skövde för att handla och jag fick en hemsk migrän. När vi kom hem fick jag en supertablett av mamma (hon sa att jag såg ut som ett spöke i ansiktet), så jag kröp ner i sängen för att sova. Vaknade igen för cirka 10 minuter sen och huvudvärken är nästan borta(!). Hoppas att den inte kommer tillbaka igen för då kommer denna nyårsafton att bli outhärdlig. Snart ska jag duscha och packa lite. Sedan åker vi till någon kompis till familjen och äter och sedan bär det av till Hjo.

I Hjo firas nyår hemma hos Philp med vännerna Zandra och Lotta. Det ska bli kul och sen åker jag hem i morgon igen, som det ser ut nu i alla fall. Så om jag inte skriver mer innan i morgon: Ha en trevlig kväll och hoppas att ni får ett bra, nytt år framför er!

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År Älskling^^ Kram kram <3