10 december, 2008

Julkonsert med danmsugaren i högsta hugg!

Japp, det är så jag har städat idag. Julmusik på hög volym och damsugaren i högsta hugg som ibland får hoppa in och spela mick. Haha! Nu är det i alla fall rent och snyggt i hela lägenheten och det är nästan lite julstämning här. Nästan...
Jag har lyckats skrapa ihop lite fler röda kuddar och någon röd filt som jag har slängt i soffan, och i köket har jag fått upp någon liten lampa.
Ljusen som lyser på mitt lilla soffbord i röda små lycktor gör att mys-factorn stiger lite och jag sitter här och tänker att jag verkligen inte vill plugga ARL. Men har man prov så har man och det går inte att göra så mycket åt det.
ARL rovet är på fredag, samt mitt engelska prov, med det är jag inte så orolig för. Men jag kanske skulle läsa lite inför det också? Ja, det borde jag nog.
Så vi ses senare. Haha, fortsatt mysig dag!

Inga kommentarer: