09 december, 2008

Morning, morning

God morgon!
Igår var jag på riktigt dåligt humör och det gick som ni kanske märkte ut över mitt bloggande. Hoppas ni ursäktar(?). Jag var verkligen inte på något underbart humör och senare så började min dunderhuvudvärk att utveckla sig så att det var outhärdligt. Så något bloggande blev det inte igår.

Idag är jag på helt ok humör i alla fall, så pass bra att jag nog överlever dagen. Det är en ganska tråkig skoldag som väntar för mig och den är slut 16.10....suck. Jag är så skoltrött nu, är verkligen i behov av ett lov.
Annars har jag inte tänkt göra så mycket idag, sova tidigt för jag är så jäkla trött. Fattar inte varför(?). Gick och lade mig 21.15 igår och somnade som en stock. Men i morgon ska jag försöka handla julklappar, hoppas det går bra. Man kanske får lite julstämning av julklappshandling och det skulle inte vara helt fel med tanke på att jag känner det som att det är oktober eller nått.

Inga kommentarer: