26 december, 2008

26 decmeber - kalkondagen

Halloj, usch vad trött jag är eller! Herregud!
Det blev en lång natt kan jag säga, eller ja, längre än jag är van vid kanske... somnade runt 02.00 tiden och innan det så hade vi en djup diskussion om bebisnamn. Trevligt, trevligt. Haha!
Exempel; Lukas, Linus, Johnny (eng. utt.), Katie, Alexis mm. (och detta var de finare namnen då, orkar inte skriva en lista på de fuuuula för den blir alltför lång.)

Innan klockan blev så mycket käkade vi, och sen blev det filmmys med grönsaker och sen äppelpaj... bra match jag vet+++++! (bilder kommer senare)

Idag ska vi till farmor och äta kalkon. Tradition i familjen. Inte så jättekul eftersom jag inte gillar kalkon och äter man inte så får man en besviken mördarblick av farmor. Och den är inget man vill uppleva mer än en gång i livet! Jag lovar! Och nu ska vi ha roooligt så seee ya´!

Inga kommentarer: