02 december, 2008

Julkalandern och mysfrukost

Mysfrukosten står framför mig på bordet och några ljus är tända på bordet, mest för att värma upp lite såhär på morgonen. Julkalendern är på och jag måste säga att det var en riktig besvikelse. Den varkar inte vara direkt bra. Julkalendrar ska vara mysiga och ge julstämning och det gör inte "Skägget i brevlådan" enligt mig. Men det är ju för mindre barn, och de tycker nog att den är bra och det är ju huvudsaken(!).

Mitt humör idag är hittills inte på topp, jag snorar och hostar och på "allt" det så har jag fruktansvärt ont i magen. Men, det är bara att bita ihop som alla andra och kiva upp ur sängen för att knalla iväg till skolan. Har bara tre veckor kvar nu! Måste handla julklappar snart också...

1 kommentar:

Miranda sa...

Åh vad mysigt! Jag håller med. De senaste julkalendrarna har varit sådär. Teskedsgumman & Pelle svanslös DET är julkalendrar det! haha xD