13 december, 2008

Mysig bilresa

I går så hämtade mamma och pappa mig i Göteborg efter att de hade handlat julklappar. Det blev en lite längre bilresa än planerat men den mysigaste på länge. Mamma körde, pappa satt bredvid och jag satt i baksätet ihop med alla kassar och min stora väska. Det var kolsvart ute och när vi kom iväg från Götet så började det snöa massor, och ju närmare hem vi kom desto mer snö låg det på marken. Mamma hade köpt en julskiva som vi lyssnade på och på en av skivorna var det Disney-jullåtar. Så vi satt där i bilen och åkte genom ett glittrande vinterland och sjöng på godingar fån Disneys jul. Ibland hade mamma och pappa lite för mycket inlevelse i låtarna så att alla skrattade tokigt mycket. Och jag sjöng och skrattade med så gott det gick utan min röst. Haha, ja det var verkligen jättemysigt!

Inga kommentarer: